Budowa przewodów

linia3

CZY WIESZ JAK ZBUDOWANY JEST PRZEWÓD W STALOWYM OPLOCIE, KTÓRY CI OFERUJEMY?

1.Rdzeń teflonowy:

Każdy przewód w naszej ofercie zbudowany jest 3 warstwowo. Jako rdzeń zastowany jest teflon T62 pochodzący z Firmy DuPont. Teflon jest polimerem który cechuje się bardzo dobrymi właściwościami smarnymi, jest bardzo odporny na temperaturę (zakres pracy każdego przewodu -60C…+260C), oraz cechuje się duża odpornością na substancje chemiczne.

teflon

teflon T62

2.Oplot ze stali nierdzewnej:

Na rdzeń teflonowy nawijany jest oplot z cieniutkich drucików ze stali nierdzewnej.Oplot ten gwarantuje, że przewód nie ulegnie rozprężeniu i siła przyłożona do klamki lub pedała hamulca całkowiecie zostanie przeniesiona poprzez płyn hamulcowy na tłoczki w zacisku.

oplot

 oplot ze stali nierdzewnej

3.Osłona PVC:

Trzecia warstwa przewodu to osłona PVC, która dostępna jest w 7 kolorach (dostępne kolory, kliknij TUTAJ). Osłona ta jest wtapiana w oplot stalowy dzięki czemu cały czas równo przylega do przewodu. Nie jest to opaska termokurczliwa. Osłona ta prócz efektu wizualnego zabezpiecza lakier motocykla przed podrapaniem jakie mógłby zrobić sam oplot stalowy…

MAX

 osłony PVC w dostępnych kolorach

4.Końcówka przewodu:

Przewód zakończony jest nakrętką obrotową (gwint wewnętrzny 3/8UNF-24 uszczelnienie stożkowe stosowane w hydraulice siłowej) zakutą na przewodzie , w którą to wkręca się daną końcówkę. Rozwiąznie to umożliwia bardzo wygodne ustawienie kąta „patrzenia” złączek oczkowych kątowych. Proces zakuwania odbywa się na profesjonalnych zakuwarkach firmy ADAL. Dostępne rodzaje i typy końcówek, kliknij TUTAJ.

PTFE_SS_Brake_Hose_Set_for_Cars_Motorcycles_ATVs

rodzaje nakrętek obrotowych